Challas
  • Home
  • Food & Recepten
  • Leven in Italië
  • Wijn & Drank
  • Reizen & Regio’s
  • Meer
    • Over ons
    • Privacy & Disclaimer
    • Cookies
    • Neem contact op met ons
No Result
View All Result
Challas
No Result
View All Result

Bridget maasland maakt het allemaal niet meer uit en showt lingerielijntje

Bridget Maasland verrast fans met flinke transformatie na sportmarathon

FOTO’S: Bridget Maasland verrast met gedurfde Kruidvat-lingerielijn

Sommige samenwerkingen zie je van drie kilometer aankomen. Deze niet. Bridget Maasland dropt ineens een lingerielijn bij Kruidvat en het internet weet even niet waar het moet kijken. Want laten we eerlijk zijn: als Bridget iets doet, dan doet ze het niet half. Dit is geen brave badjas-campagne, maar een set foto’s waar flink wat wenkbrauwen van omhoogschieten.

Bridget en Kruidvat: onverwacht maar raak

Op papier klinkt het misschien als een vreemde combi. Bridget Maasland en Kruidvat. De ene een doorgewinterde tv-presentatrice met lef, de ander de winkel waar je shampoo, vitamines en tandpasta haalt. Maar juist daarom werkt het. Toegankelijk merk, bekende kop, en een product dat meteen de aandacht pakt.

De campagnebeelden doen hun werk. Geen afstandelijke glamour, geen onbereikbare modellenwereld. Bridget staat er gewoon. Zelfverzekerd, ontspannen, en duidelijk in control. Dit is lingerie voor echte mensen, maar wel gebracht met een flinke dosis flair.

Die foto waar iedereen over praat

Er is één beeld dat er duidelijk uitspringt. Bridget in lingerie, met daarover een dun, licht doorschijnend shirtje. Het oogt alsof het net iets te fris is in de studio, en ja, dat valt mensen op. Reacties onder de foto’s laten weinig aan de verbeelding over. Van bewondering tot verbaasde opmerkingen, alles komt voorbij.

En dat is geen toeval. Dit soort beelden zijn bewust gekozen. Niet ordinair, maar ook zeker niet preuts. Precies die grens waar social media van aangaat. Het resultaat laat zich raden: delen, reageren, doorscrollen en weer teruggaan voor nog een keer kijken.

Slimme timing en nog slimmere branding

Wat deze samenwerking sterk maakt, is timing. Lingeriecampagnes draaien vaak om perfecte lichamen en onrealistische beelden. Bridget gooit het over een andere boeg. Ze staat er als vrouw met ervaring, zelfkennis en een uitstraling die niet afhankelijk is van leeftijd of trends.

Voor Kruidvat is dit goud. Het merk schuift hiermee duidelijk op richting lifestyle. Niet alleen verzorging, maar ook mode, zelfbeeld en comfort. En wie kan dat beter uitdragen dan iemand die al jaren meedraait en zich niets meer hoeft te bewijzen.

Bridget Maasland blijft Bridget Maasland

Bridget heeft altijd haar eigen pad gevolgd. Of het nu ging om televisie, relaties of keuzes die niet iedereen begreep. Ze doet wat ze wil en staat daar ook voor. Dat zie je hier weer terug. Geen verontschuldigingen, geen uitleg, gewoon doen.

Ook haar persoonlijke leven heeft haar nooit uit de schijnwerpers gehouden. Relaties, moederschap, ups en downs, alles is wel eens voorbijgekomen. Maar juist dat maakt haar geloofwaardig. Deze campagne voelt niet als “kijk mij eens”, maar als “dit ben ik”.

Waarom dit blijft hangen

Dit is geen eendagsvlieg. De combinatie van bekende naam, toegankelijk merk en prikkelende beelden zorgt ervoor dat mensen blijven praten. Niet alleen over de lingerie, maar ook over wat het zegt. Over leeftijd, zelfvertrouwen en hoe vrouwen zichzelf mogen laten zien zonder toestemming te vragen.

En ja, voor veel mannen is het natuurlijk ook gewoon simpel. Mooie foto’s, sterke uitstraling, en een bekende naam die je al jaren kent. Dat blijft kijken.

Meer dan alleen een setje ondergoed

Deze campagne verkoopt niet alleen lingerie. Ze verkoopt een gevoel. Dat je je goed mag voelen in wat je draagt. Dat comfort en uitstraling samen kunnen gaan. En dat je daar geen twintig voor hoeft te zijn.

Bridget Maasland laat zien dat lef niet verdwijnt met de jaren. Sterker nog, het wordt alleen maar beter gedoseerd.

 

<< Meer → Meer →

Gerelateerde artikelen

Nicolette van Dam is met haar 36 jaar nog steeds de droomvrouw van menig man
Actueel

Nicolette van Dam is met haar 36 jaar nog steeds de droomvrouw van menig man

Door Jos Voorn
22/12/2025
0

Sommige vrouwen lijken simpelweg geen last te hebben van tijd. Waar bij de meesten de eerste scheurtjes...

Lees meerDetails
Soms kan je beter gewoon naar huis gaan als zoiets gebeurt als je met je vriendin bent
Actueel

Soms kan je beter gewoon naar huis gaan als zoiets gebeurt als je met je vriendin bent

Door Jos Voorn
22/12/2025
0

Soms denk je dat je even stoer moet doen. Even laten zien dat niemand over je heen...

Lees meerDetails
Wanneer je niet doorhebt dat de persoon tegenover je een agent is
Actueel

Wanneer je niet doorhebt dat de persoon tegenover je een agent is

Door Jos Voorn
22/12/2025
0

Sommige momenten duren maar een paar seconden, maar hebben levenslange gevolgen. Dit is er zo eentje. Beelden...

Lees meerDetails

Nieuwste Berichten

shallow focus photography of cookie and cup of coffee

Gids: Dit eten iItalianen écht eten voor ontbijt, lunch en diner

Door Jos Voorn
22/12/2025
0

We denken vaak dat Italianen de hele dag pasta eten en wijn drinken. Klinkt heerlijk, maar zo werkt het niet...

sliced cheese

Olijfolie kopen in Italië: waar je op moet letten

Door Jos Voorn
22/12/2025
0

Olijfolie hoort bij Italië zoals espresso, pasta en luid praten aan tafel. Maar waar je in de supermarkt vaak gewoon...

white concrete building on cliff by the sea under blue sky during daytime

Dit is waarom Zuid-Italië zo anders is dan het noorden

Door Jos Voorn
21/12/2025
0

Als je door Italië reist, voelt het soms alsof je twee landen bezoekt. In het noorden: strak georganiseerde steden, nette...

  • Over ons
  • Cookies
  • Neem contact op met ons
  • Privacy & Disclaimer

© 2025 Challas

No Result
View All Result
  • Home
  • Food & Recepten
  • Leven in Italië
  • Wijn & Drank
  • Reizen & Regio’s
  • Meer
    • Over ons
    • Privacy & Disclaimer
    • Cookies
    • Neem contact op met ons

© 2025 Challas