Sanne Vloet. Je ziet haar niet dagelijks op tv, maar online? Daar is ze overal. Dit Nederlandse model liep niet voor de minste: Tom Ford, Ralph Lauren, Victoria’s Secret – drie keer zelfs.
En toch begon haar avontuur niet in New York, maar gewoon bij *Holland’s Got Talent*. Een auditie als tiener, even onverwacht als effectief. Van daaruit groeide ze razendsnel uit tot een vaste kracht in de modellenwereld. En toen besloot ze: waarom niet ook het internet veroveren?
Dat heeft ze inmiddels gedaan. Sanne woont nu in de VS, vlogt zich suf en bouwde een eigen merk op. Haar Instagram telt bijna een miljoen volgers, op TikTok zit ze lekker in de twee ton, en YouTube?
Ruim 1,8 miljoen abonnees. Alles draait om wellness, self-care en gezonde happen die eruitzien alsof ze uit een designer-keuken komen. Haar merk, *Soulsyncbody*, is basically een zen-tempel op pixels. Denk: yogamatjes, ochtendlicht, smoothie bowls — en vooral géén rommel in beeld. Het is de Pinterest-droom, maar dan met een ademhalingsoefening erbij.
Toch ging het onlangs even mis. In een vlog van 24 mei — catchy getiteld *Self-Care Day in My Life* — zat Sanne in bad. Eerste seconden van de video: bad, camera, en jawel… iets te veel bloot.
Eén flits, maar genoeg voor een hoop gespeculeer. Was het nou een edit-blunder? Of zat er marketingvernuft achter? Internet weet het natuurlijk beter, al is niemand het met elkaar eens.
De video verspreidde zich razendsnel op allerlei forums. Sommigen haalden er zelfs beeldje-voor-beeldje software bij (want ja, mensen hebben tijd).
Sanne zelf? Nog niks gezegd, nog niks aangepast. En juist die stilte zorgt voor vuur. Vergissing of slimme ‘oeps, kijk mij viral gaan’-zet? Niemand die het zeker weet, maar de discussies draaien overuren.
Wat wel schuurt: dit moment past totaal niet bij het beeld dat Sanne normaal neerzet. Haar content is strak geregisseerd, smaakvol en beheerst.
Een flitsende blooper uit bad is niet bepaald in lijn met haar zorgvuldig gecureerde vibe. Toch laat het ook iets menselijks zien. Achter dat serene ochtendlicht schuilt blijkbaar ook gewoon iemand die een editmist maakt.
Reacties lopen uiteen. De één zegt: “Jemig, storm in een glas water.” De ander: “Ze weet dondersgoed wat ze doet.” Sommigen vinden het onnodig opgeblazen, anderen wijzen op de verantwoordelijkheid van influencers. Een veelgehoorde take: “Dit had ieder mens kunnen overkomen tijdens het knippen.” Maar ja — niet ieder mens heeft bijna twee miljoen mensen die meekijken.
Bekijk de beelden hieronder: